lauantai 8. maaliskuuta 2014

Tervetuloa seuraamaan kosmetiikkablogiani

Nimeni on Aamu, ja olen ensimmäisen vuoden estenomiopiskelija. Olen aiemmin pitänyt blogia kynsitaiteesta, mutta tajusin, että minulla on niin paljon sanottavaa kosmetiikasta muutenkin. Päätin sitten perustaa toisen blogin. Tarkoituksenani on kirjoittaa kosmetiikasta mahdollisimman ammattimaista tietoa ja herättää ajatuksia. Eniten haluan murtaa myyttejä kosmetiikkaan liittyen. Lisäksi kerron opiskelustani, mitä siihen kuuluu, mihin saan siitä valmiudet ja miten se ylipäätänsä etenee.

Blogini nimi leikittelee lempiasioillani. Crème de Beauté tarkoittaa kauneusvoidetta, se muistuttaa minua suuresta herkustani Crème brûléesta ja se on ranskaa, joka on minulle kauneuden kieli. Pitemmittä puheitta, tervetuloa!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...